Monday, March 30, 2015

Ойрд толгойд болж буй элдэв бодол

Яг одоо бичих гэж байгаа зүйл маань зөвхөн миний тухай л зүйл тул та сонирхолгүй гэж бодож байвал уншихгүй байсан ч болноо. Би зүгээр л бодогдсон зүйлсээ хаа хамаагүй бичнэ. 

Би яг одоо Японд ажилд орох талаар судалж байгаа юм. Гэхдээ яг үнэндээ миний үнэн зорилго гэвэл, Японд ажиллах гэдэгтээ биш, Япон оронд өөрийн хүссэн зүйлээ л илүү хийж чадна гэж бодож, хүссэн хэдхэн компанидаа чаленж хийж үзье л гэж бодож эхэлсэн. Тэрнээс энд ямар ч хамаагүй ажил хийгээд үлдье гэж бодож байгаагүй. Гэтэл яг үнэндээ бас яг тийм амархан биш юм. Миний бодож байсан Job Hunting нь Японд асар том нэгэн зүйл байдаг. Над шиг нэг муу их сургуулиас гарах, олигтой мэдлэгтэй бус, ер нь л яг үнэндээ Япон оюутнуудыгаа ч гүйцэж чадахгүй надад бол ахадсан нэгэн бодол ч юм шиг...

Гэсэн хэдий ч онгоц гэгч зүйлийг мөрөөдөж өдийг насныхаа за бараг 80 хувийг өнгөрүүлсэн би, бас зөв зүгээр буугаад өгч чадахгүй юм. Энд онгоцтой холбоотой газарууд, гадаад оюутныг авдаггүй гэсэн хариу их өгөх юм. Арга ч гүй биз, цэргийн нууцаа юу гэж над шиг нэгэн тагнуулд дэлгэхэв. Надад уг нь падь ч байхгүй л дээ тэр цэргийн онгоцнууд. Гэхдээ л Япон нь энх тайван орон мэт хирнээ л, цаагуураа байлдааны онгоц хийж л байгаа байхгүй юу... гэж бас бодох. Ер нь л дайны улмаас онгоц ингэтлээ хөгжиж байгаа нь нуух юун. Гэж бодохоор би ер нь ямар ч мөрөөдөлтэй юм бүү мэд. Монголдоо нэг байяаа гэхэд онгоцны эд анги үйлдвэрлэдэг, цаашлаад онгоц үйлдвэрлэдэг л болох юмсан. Хөгширсөн хойноо нэг жижиг онгоцтой, хотоос ойрхон нэг тосгонд амьдарсан шиг жаргалтай хорвоог орхих юмсан. 

За яриа бүр солиорлоо. Зүгээр сэтгэл түгшээж байгаа зүйл маань, эндээ хүссэн компанидаа үхтлээ үзэх, эсвэл тодорхой хэмжээнд гайгүй мэргэжлийхээ ажлыг хийх, эсвэл зүгээр харих гэсэн 3 сонголт дээр ирчихээд байгаа юм. Энд ажиллаа гэхэд дор хаяж 3, за би бол 5 гэж бодож байгаа, бүр цаашлаад бүр л удах байх. Гэхээр хамаг залуу насны эрч хүчээ энд бас зармааргүй ч юм шиг. Гэлээ гээд над шиг мяа гарын хэрэг эх оронд яг хэрэгтэй юу гэвэл бас тийм ч биш юм шиг. Би ер нь л хичээх хэрэгтэй байгаам л даа. Монголд байгаа бидний залхуу мяа гэдэг хүмүүстэй яг яс юман дээрээ би ялгаагүй байгаа юм. Эргэн тойрны найзууд надаас улам л илүү хурдан хөгжөөд байгаа юм. 

Бүр ямар ч найруулаггүй юм биччихлээ. Ер нь бол өөртөө зориулаад л биччихлээ. Та уншаад цагаа алдсан бол уучлалт хүсье.

2015.3.30


No comments:

Post a Comment